Nyhedsbrev Oktober 2018


Sanirent overgår til Selskab. Vi hedder nu Sanirent Rengøring IVS

2018-10-25

Nu her er der gået over et år og Sanirent er stadig under udvikling. 

Vi er glade for at i har fulgt med i tykt og tyndt. 

Her i den først kommende tid ind i november, ligger Sanirent under omlægning og flytning. Vi beder om jeres forståelse og tålmodighed :-)

Hvad det betyder for jer, vil uddybes nedenfor.

Sanirent vil stoppe sit virke og er startet som selskabs virksomhed fra den 25.10.18. 

Dvs Sanirent kommer til og hedde Sanirent Rengøring IVS

Derudover flytter vi til større lokaler i Sorø Kommune.
Adressen til stedet. Vil i modtage blive opdateret efter flytningen er overstået.

Det har dog ingen betydning for nuværende kunder eller ny kommende kunder.

 

Da vi går fra Enkeltmands virksomhed over til IVS Selskab ændre konto oplysninger og CVR nummer for Virksomhedens kontakt / betalings informationer.

Til nuværende kunder vil informationerne udgives personligt.

 

Vi ser frem til en masse spændende tiltag for endnu bedre virksomheds føring og tiltag for optimere kunder og medarbejders tilfredshed for den service der indebære at gøre rent og have et hårdt fysisk arbejde.



Nyhedsbrev for første halve år i 2018


2018-07-20

Der skete mere end vi troede...

Vi kan kun klappe i hænderne og glæde os over den fine vækst der har været med os.

Ikke mindst glade kunder og flere gode tiltag har været med til at skabe et bedre arbejdsmiljø samt fået flere ansatte til at varetage opgaverne som stadig dukker op i mail boksen.

Vækst...

Vi fik under 6 måneder af 2018 en vækst på ca 37 %

Vi fik 3 nye ansatte hvor af en er driftleder.

Vi fik udvidet omsætningen med ca 50% fra Januar til Juni 2018

Og ikke nok med det, vi ser frem til yderligere spændende 6 måneder af dette år som ikke engang er gået endnu. 

Den primær vækst har vi i København og Holbæk.

 

Hvad fik vi opnået de første 6 måneder...

Vi har lavet nyt logo som signaler det vi laver, stærkere end før :)

Vi har udvidet kursus opsætningen med forbedringer i produkt anvendelse og metoder. Der blev også udvirklet på oplysninger om den nye persondata lov  og hvad den havde af betydning for de ansatte og firmaet.

Vi har gjort hjemmesiden grøn og valgt at opstille den mere simpelt, så du som kunde ikke skal læse flere sider om få vigtige informationer. Derfor er ydelserne nu mere simple om sætte sig ind i.

Vi fik en driftleder i ledelsen som primær tager sig af Holbæk området og oplæring af nye ansatte.

Der er kommet 3 nye ansigter hvor af den ene er underleverandør og alle 3 er ansat til at varetage serviceopgaver der indebære rengøring for både Private og Erhverv.

 

Som kunde kan du se frem til i de næste 6 måneder...

Som (NY) privat kunde vil du fra 9/9-2018 modtage tilbud på 1. rengøring med 40% rabat 

*Understøttes kun hvis man anser samarbejde, som fast ydelse af fremadrettet rengøring.

Dette tilbud kan benyttes frem til 1/1-2019.

 

Handelsbetingelser opdateres og sendes også til nuværende kunder.

 

Der vil være jule kurv til nuværende kunder. 

 

Ferie...

Mange af vores ansatte har ferie fra uge 27-32 så forvent at der er ekstra travlt i den periode.

Vi kan derfor godt have svære ved og opstarte nye kunder eller besvare mails i de uger.

Vær venligst tålmodig og vi skriver tilbage hurtigst muligt. På forhånd tak.

 

Sidst men ikke mindst...

Vi håber som at vi mærker alle er glade for den service vi har stillet til rådighed og ser frem til mere af den slags i tiden frem.

 

Slut December 2018 vil der selvfølgelig laves en ny opfølgning af den skønne udvikling vi har her i Sanirent.

 

De reneste hilsner

Sanirent



Nyhedsbrev 2017


2018-01-10

 

Vi startede firmaet i September 2017.

Allerede måneden efter havde vi de første 2 kontrakter og fået en god samarbejdspartner. I den forbindelse og med telefonen åben, kan vi nu slutte 2017 af med 11 kontrakter og flere på vej!

Der blev lavet flere tiltag til firmaet. Både for at forbedre firmaet men også, for kunden samt de ansatte.

Vi har forbedret kundens betalings muligheder. De kan nu betale deres regning med Mobile Pay. Scan QR koden og din faktura vises nu i din Mobile Pay til betaling.          

Kunden får faste regninger der er abonnent bestemt så, det vil altid være den samme betaling pr. mnd.                                                                                                                                  

Vi har forbedret firmaets logo og gjort farven mere klar. 

Derudover har vi opdateret hjemmesiden og fået alle systemer integreret online og synkroniseret. I den forbindelse har vi valgt og bruge programmet Worklogger. Dette system er valgt da vi går ind for og skabe tillid.

Worklogger fungere sådan. Når den ansatte møder ind, stempler de ind på deres app. De kan kun logge ind på pladsen når, de er inde for en hvis radius. I deres system starter tiden ved indstempling. Når de så forlader stedet. Logger de af med den tid, der er gået på pladsen. Samt indskriver hvor de har været og hvor længe de har været der. Så ryger det direkte til løn systemet. 

I tilfælde af behov for kundens indsigt i arbejdsgangen, kan de bede om tilsyn af kontrol på, den tid der nu bruges på pladsen. På den måde kan vi altid dokumentere og holde tilliden ved lige. Samtidigt er der også mere tilsyn til medarbejderen, end vi kunne have ved og skulle bruge tid på og køre rundt mellem pladserne.

Det gør at meget af driften nu køre automatisk, så vi kan koncentrere os mere om kunden og rengøring.

Vi har for de ansatte valgt og bygge et betalt kursus sammen. Sådan at de bliver oplært i alt fra teknikker til krop og bevægelse. Vi ønsker at passe på vores medarbejder, da dette er et vigtigt faktor for at, de kan passe på sig selv i et ellers fysisk belastende arbejde.

  

I forbindelse med en uforudset vækst, har vi ansat en ny medarbejder som, allerede er godt i gang og er god til sit arbejde. Hun lagde ud med et kursus i December og vi ser frem til efter oplærings fasen. At hun kan varetage opgaverne på egen hånd fra midt Januar.

Vi ser frem til 2018 med masser og vækst og flere ansatte. Vi holder jer opdateret her på siden.

 

Har du brug for et tilbud så ring gerne eller skriv...     

Hvordan?      Kig under kontakt.